29 July 2012

SUAMI ISTERI : GHAIRAH ISTERI



Pendedahan: Mengapa Panjang TIDAK Penting, Badan Berketul TIDAK Penting, Dan Satu Perkara Penting Yang Anda Mesti Tahu

Ramai suami, pada pandangan saya mempunyai kepercayaan yang salah mengenai perkara yang akan membuatkan seorang perempuan itu puas. Cuba fikir, berapa banyak kali anda dengar "perempuan suka batang besar dan panjang"? Memang betul, tetapi itu sahaja tidak mencukupi untuk memastikan dia puas. Jika dia dapat puas pun... ianya tidaklah sehebat mana.

Maksud saya, dia puas setakat sekali sahaja, sedangkan perempuan boleh mendapat orgasme, atau klimaks berkali-kali sepanjang melakukan hubungan seks. Batang panjang dan besar hanya akan boleh membuatkan dia gembira seketika, rasa seronok kerana dapat menunggangnya, dan... bergantung kepada lelaki itu. Bergantung kepada apa yang boleh dilakukan lelaki tersebut.




Jika anda mengkategorikan diri anda sebagai orang yang dapat tahan lama (lebih daripada 20 minit), itu hanyalah sebahagian daripada permainan seks. Anda memerlukan sesuatu yang lebih penting daripada itu. Bayangkan jika anda dapat bertahan lama tetapi anda hanya tahu doggy style dan masuk tarik sahaja. Rasanya kalau hanya dua sahaja teknik dia tahu Isteri dia seronok ke? JANGAN HARAP.

Seorang perempuan bukan sahaja mahu merasa sedap di bahagian vagina mereka, tetapi mereka mahu berasa seronok dalam melayari bahtera malam mereka. Merekamahukan lebih daripada masuk keluar. Kalau anda rasa diri anda tidak mempunyai skil, atau tidak bertahan lama, jangan bimbang. Apa yang akan anda pelajari di laman web ini AKAN membuatkan anda lebih hebat lagi di atas katil!

No comments: