29 July 2012

LUBUK DUIT : HEARTBEAT.MY


HeartBeat.my didedikasikan untuk menggalakkan orang ramai untuk menyatakan dorongan sendiri seni mereka. Ini kerana banyak perhatian yang perlu diberi untuk memastikan bahawa semua hadiah adalah secara peribadi dan unik.

HeartBeat.my menghasilkan hadiah yang unik yang anda tidak dapat cari di Malaysia atau di mana-mana kedai hadiah & cenderamata. Di HeartBeat.my ada menyediakan hadiah peribadi & unik seperti kemeja-T, cawan, teka-teki dan sebagainya yang dicetak dengan gambar-gambar anda dan kata-kata khas di atasnya.

Tiada kuantiti minimum. Ia sesuai untuk semua majlis hadiah pemberian seperti harijadi, perkahwinan, pengijazahan, ulang tahun dan sebagainya. Ia juga menyediakan kemeja-T percetakan, piala, sepanduk, barangan promosi, hadiah korporat dan sebagainya secara pukal.

HeartBeat.my diasaskan pada tahun 2006 di Malaysia. Pada masa ini, HeartBeat.my mengembangkan perniagaannya ke Utara dan Selatan Malaysia. Sejak masa itu, HeartBeat.my telah menyediakan banyak hadiah.

Sertailah HeartBeat.my sekarang! Sign up untuk HeartBeat.my dan menerima e-mel percuma dengan penuh tawaran & diskaun khas, idea hadiah baru dan maklumat produk dan banyak lagi!

No comments: